Klantenservice

Klachtenafhandeling:

 

Indien u een klacht heeft, vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail of via het contactformulir. Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.


Per mail: info@internetdiscount.nl


Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 48 uur na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.


Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Internetdiscount bij is aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Betaalmogelijkheden

 

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2015 - 2022 Internetdiscount.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel